Kontakt
Næstved Kommune
Brug almindelig mail til generelle spørgsmål og digital post om personlige sager
Skal du i kontakt med Næstved Kommune? Vi har samlet kontaktoplysninger og åbningstider til kommunen samt andre vigtige akutnumre til dig.
Mangler du en adresse eller et telefonnummer på en af vores afdelinger? Eller er du i tvivl om, hvordan og hvornår du kan kontakte os? Så find svaret her.
Her kan du finde nogle af de mest påkrævede telefonnumre.
Du kan hele døgnet henvende dig til Region Sjællands psykiatriske skadestuer i Vordingborg, Slagelse og Roskilde, hvor borgere frit kan henvende sig ved akut behov for psykiatrisk hjælp.
Tandpinevagten tilbyder akut tandlægehjælp til voksne og børn i form af behandling af tandskader og smertevoldende tabte fyldninger mv. Du skal altid ringe først og blive visiteret. De, der har vagten er:
Telefontid: Kl. 9.30-11.30 i weekender samt helligdage, jule- og nytårsaftensdag
Praktisk information: Tandbehandling af børn under 18 år betales af bopælskommunen. Voksne opkræves kontant betaling.
Telefonisk henvendelse til Næstved Kommunes administration
Personlig henvendelse i Næstved Kommunes administration:
Åbningstider for borgerservice på Næstved Bibliotek. OBS: Kun tidsbestilling:
Dag | Tidsrum |
---|---|
Mandag | Kl. 10.00 - 17.00 |
Tirsdag | Kl. 10.00 - 14.00 |
Onsdag | Kl. 14.00 - 17.00 |
Torsdag | Kl. 10.00 - 17.00 |
Fredag | Kl. 10.00 - 14.00 |
Lørdag | Kl. 11.00 - 14.00 |
Telefonisk åbningstid for borgerservice på tlf. 5588 5588
Det er også muligt at benytte borgerservice på bibliotekerne i Fuglebjerg, Glumsø, Fensmark og Korskilde.
Næstved Kommune anvender sikker digital post på en række områder. Det gør vi for at overholde persondataloven. Loven kræver, at offentlige myndigheder beskytter de informationer, vi sender digitalt, hvis de indeholder såkaldte fortrolige personoplysninger (f.eks. CPR og helbredsoplysninger) .
Du kan sende og modtage Digital Post til kommunen på en sikker måde via din digitale postkasse på borger.dk og via din e-Boks.
Send post via Borger.dk https://post.borger.dk (kræver NemID)
Du kan kontakte centrene på:
Næstved Kommune besvarer alle henvendelser inden 15 arbejdsdage. Hvis vi ikke kan afgøre sagen i løbet af 15 arbejdsdage, vil du modtage en besked om, hvor lang tid det vil tage.
Der er undtagelser fra denne regel. Se frister for afgørelser
Næstved Kommune
Rådmandshaven 20
4700 Næstved
Telefon: 5588 5588
Bankkonto: 4343 10183758
Iban nr.: DK3630000010183758
Nemkonto : 4343 10191467
Iban nr.: DK5530000010191467
Begge konti har samme Swift nr. DABADKKK
Cvr-nummer 29189625
I Næstved Kommune har vi over 250 hjertestartere. 153 er tilgængelig døgnets 24 timer.
Næstved Kommune
Brug almindelig mail til generelle spørgsmål og digital post om personlige sager